Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hangulatkezelés többféleképpen.

Mostanában nincs túl jó kedved? Itt van pár tipp, amelyek segítségével jobb kedvre derülhetsz..cc:

1, Hallgass zenét
Amikor rádtör a világfájdalom, tekerd jó hangosra a zenét. Egy jó választás nagymértékben befolyásolja a kedvedet. Kutatások szerint a zene csökkenti a stresszt. A legfontosabb: a szívszorító számokat most hanyagold.

2, Írd ki magadból
Jó, ha a rengteget érzelmet (fájdalom, bánat, öröm), kiírod magadból. Így könnyebb is lesz feldolgoznod. Vezess naplót, vagy internetes blogot. Ezzel kiüríted a lelkedet.

3, Aludj többet
Napi 8 óra alvásra van szükséged. Ha sajnálod ra az időt, a szervezeted előbb-utóbb jelezni fog neked. Ha nem pihensz eleget, akkor gyakran előfordulhat, hogy hangulatingadozásod lesz.

4, Sírni szabad
Ha rád jön a sírás, ne tartsd vissza. Időnként jólesik egy kiadós sírás, olyan, mintha könnyíthetnél vele a lelkeden. Utána jobban érzed magad, mert elszáll a stressz, és valósággal megkönnyebbülsz. A sírás feszültségoldó hatását már biztos te is érezted, ezért ha úgy érzed sírni kell, hát sírj. Ne feledd: az az igazi bátorság, ha meg mered mutatni a gyengeségeidet.


5, Kényeztesd magad
Egy nehéz nap után ülj egy kád forró vízbe, s ha szereted, készíts habfürdőt, ami segít ellazulni és megnyugodni. A meleg fürdőben gondold végig, mit szeretnél valójában, hogyan érheted el a célodat, és valójában olyan hatalmas katasztrófa-e, ami miatt most elkedvelenedtél. Mire kiszállsz a vízből, garantáltan jobban érzed majd magad.

6, Legyél kreatív
A kreatív tevékenységek közül próbálkozhatsz a festéssel, rajzzal és az efféle dolgokkal. Ha semmi kedved ezekhez, elkezdhetnéd díszíteni a szobádat.

7, Dumaparti
Beszéld ki magadból a bajaidat. Válassz magadnak bizalmast - lehet a nővéred, baratnőd, vagy akár a mamád -, akinek mindent elmondhatsz. Biztosan vannak tippjei a nehéz időszakok átvészelésére. Néha elég az is, ha elmondod mi problémád - mire kimondod, már nem is látod annyira vészesnek a helyzetet.

8, Színterápia
A színek is befolyásolhatják hangulatunkat. Ha valami vidám színtviselsz, már is jobb kedved lehet.

9, Friss levegő
Sétálj sokat a szabadban. A természetben eltöltött idő jót tesz a testednek és a lelkednek egyaránt. Szervezz a barátnőiddel kisebb kirándulásokat - addig sincs időd búslakodni, ráadásul a természet és a friss levegő feltölt energiával.

10, Változtass
Ha nem okoz túl nagy galibát a csald életében és van lehetőséged tologatni a bútoraidat, rendezd át a szobádat, cseréld ki a posztereidet a falon. Időnként szükségszerű a változtatás.

11, Visszanézés
Az esti elalvás előtt gondold végig mi történt veled aznap. Mi volt, ami kiborított, és mi volt, ami nevetésre ingerelt. Vagy segítség, ha utólag megoldod a konfliktushelyzeteket.



Remélem segítettem valamit.cc: Szerintem tök jó tippek. Nekem segítettek, amikor rossz kedvem volt.cc:

Récc'.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Blood Pressure : Blood press plot

AAudibutananty,2018.10.11 22:02

Torsion bras de quelqu'un est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque temps votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang par vos arteres a la vacances de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/medicament-cialis-20mg-prix/